.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.

5 میلیارد ریال برای احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در مازندران اختصاص یافت

روح الله قهرمانی گفت: مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان مازندران، برای احداث دهکده ورزشی کشورهای اسلامی در این استان اختصاص یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری؛ معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در جلسه کارگروه شهرسازی و معماری استان مازندران در محل استانداری افزود: برای رفع مشکل درون شهری کارخانجات باید از شهرها خارج شود.

وی تصریح کرد: کارخانجات نساجی قائم شهر و فیبر بابلسر نیزاز محل مصوبات سفر رئیس جمهوری از داخل شهر خارج می شوند.

روح الله قهرمانی خاطر نشان کرد: 46 میلیارد ریال نیز جهت تکمیل مجتمع های ورزشی کارگری در شهرستان های بابل؛ بهشهر و تنکابن در سال 86 از محل اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران به تربیت بدنی استان اختصاص خواهد یافت.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: جاده نکا به نیروگاه و بهشهر به بندر امیر آباد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری در سال 86 احداث می شود.

وی در پایان یادآور شد: 40 میلیارد ریال برای احداث سالن ورزشی بانوان و 50 میلیارد ریال برای سالن ورزشی آقایان در سال 85 نیز اختصاص یافته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.29 seconds.